Post by edtybalenist on Mar 8, 2022 3:05:46 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Fast Food Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Fast Food Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Idle Fast Food Tycoon 2022 version ▞▞▞
Er der virkelig ingen måde at slukke for lyden på?
Den åbner ikke
Lagrede for meget på min computer, og jeg har lige fået min computer, så jeg ved, at det ikke er det eller mit internet, fordi jeg satte dette spil på min telefon, og det fungerede fint.
Iᴛs ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴄᴏᴏʟ ᴀᴛ ғɪʀsᴛ ʙᴜᴛ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴘʟᴀʢsɪɴɴɴɴɴɴ
Idle Fast Food Tycoon Kasual wai
Hvor mange penge skal jeg stadig tjene for at låse op for ismaskinen? Jeg har allerede tjent Quadrillions, og der er stadig en måde at låse det op. Afinstallerer dette spil nu.
Den bedste app at bruge
Jeg er en techno-spiller, dette spil er bedre
Slet ikke glad. Det var godt spil. Købt opgradering ingen annoncer. Og intet bliver ved med at bede mig om at tilbagebetale, selvom jeg allerede har betalt
Kedeligt og kan kun komme langt fra at se annoncer.
GODZILLA BATTLE LINE استراتژی ldi
Der er ingen indstillinger til at slukke for musikken eller andre ting
Denne virkelig god og cool og supercool overhovedet i mit liv i dette spil
Så vanedannende
Downloadede det, åbnede det og det styrtede ned. Jeg har en fornemmelse af, at CDGames er det samme som CodiGames, hvilket får hvert spil de har til at gå ned konstant.
Spillet er ok
jeg kan ikke se en dialog
Jeg kan godt lide det, men jeg kan ikke gå på det, når der ikke er wifi
Jeg spillede spillet som normalt, men da jeg blev flyttet til første gang, blev mine ting ikke nulstillet, og da jeg prøvede at købe kyllingemaskinen, sagde den "køb den forrige maskine først", men jeg havde den allerede og kunne ikke købe den. Så jeg kan ikke komme videre.
Hvordan slår du musikken fra, det driver mig til vanvid
Jeg nåede endelig et trin i dette spil, der kræver, at du ser annoncer for at fortsætte, dårligt spil
Dette spil er meget godt
universitet og et nyt forskningsprojekt iigyhhjjjuu a
Såå fedt
Idle Fast Food Tycoon 休閒 hsw
😡
Kan ikke engang downloade
Idle Fast Food Tycoon Fritidsspill lom
Idle Fast Food Tycoon 캐주얼 게임 djhw
Et forfærdeligt spil
Spillede op til by 3 og stoppede, det er forfærdeligt. Den eneste forskel er et penge multiplikationssystem på x2 osv., og det er det. Du bliver hængende det samme sted, hvor der ikke sker noget nyt. Du kan ikke ansætte personale, så du sidder fast med 1 person, der tager imod ordren, 1, der giver maden og så videre. Der er andre madspil som dette derude, der er gjort så meget bedre.
Idle Fast Food Tycoon Kasual kxkx
Det er fantastisk
Bare for længes efter at øge medarbejdere
😍
DET sugede
Hvorfor er der data 🤨🤨
Jeg var glad for denne app, jeg fik åbnet Miami, men nu vil den ikke lade mig spille spillet, vær venlig at rette eller jeg vil forsinke spillet
Kan ikke slukke for musik på appen, så slettede den
A👎👎👎👊👊👎👎👎👎👎👊👎👎👊
Kan du oprette en mulighed for at slukke for musik, eller hvis der er, hvor er det
Det er bare kedeligt
Det er godt, ja, jeg tror, det er udvidet noget, kommentarerne generer mig, jeg tror, det er rigtigt, de siger, en tænk, hmm
Lader mig ikke engang spille. Sidder fast ved introen, og intet dukker op for at fortsætte med at spille
Kan lide det
Hans spil gode
DÅRLIG
Kan ikke komme videre. Vil ikke lade mig købe kyllingemaskine 🤷
Jeg var på tredjepladsen, og det fik mig til at genstarte. Jeg havde ingen problemer indtil dette tidspunkt og troede, det var et genialt spil, men det har ødelagt det, så jeg har slettet det
Åå IIT-JEE Jeff flag bck do dj kk ffnff til
Jeg vil sige, at spillene ikke er dårlige, ikke til gode musikken ødelægger hulspillet, men skru bare din telefon til nul lydstyrke, og den er 5 stjerner, der burde dog være indstillinger, så det er okay, ikke dårligt godt arbejde 👏👏👏 så bare drej du er volumen til nul, hvis du synes det er irriterende, så spillene 4 stjerner
Det vil ikke lade mig gå længere end at prøve at opgradere den første maskine
👌👌👌👍👍👍👏👏